Overslaan naar content

Managementassistent (32 uur)

  • € 2.805 - € 3.980 per maand
  • Team Services

Functieomschrijving

Ben jij een organisatietalent met oog voor detail én hou je ervan anderen te ontzorgen? Blijf je rustig en georganiseerd, zelfs als het druk is? Krijg je energie van het werken in een enthousiast team, waarbij jullie samen alles voor elkaar krijgen? Dan is deze functie echt iets voor jou! 

Wat ga je doen? 
Als managementassistent ben jij de spin in het web en steunpilaar van de managers binnen jouw domein. Jouw taken zijn veelzijdig en dynamisch: 

  • Eerste aanspreekpunt: Jij bent het vertrouwde aanspreekpunt voor de managers en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. 

  • Plannen en organiseren: Vergaderingen plan je met precisie, je notuleert helder en zorgt dat alle benodigde stukken keurig en op tijd klaar liggen. 

  • Proactief agendabeheer: Je houdt meerdere ballen in de lucht en brengt structuur en overzicht in drukke agenda’s. Dankzij jou verloopt de dag vlekkeloos. 

  • Secretariële en administratieve ondersteuning: Van coördineren tot uitvoeren, jij zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld is. 

Waarom jij? 
Omdat jij het overzicht bewaart, vooruitdenkt en precies weet wat er nodig is om alles soepel te laten verlopen. Je bent praktisch ingesteld, communiceert helder en zorgt met jouw energie en aanpak voor rust en structuur binnen het team. 

Wat vragen wij? 

  • Je beschikt over een afgeronde secretariële opleiding of ervaring met complex agendabeheer  

  • Je hebt goede kennis van Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Teams) en beheerst de Nederlandse uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk. 

  • Je vindt het leuk om processen te doorzien, te verbeteren en waar mogelijk te digitaliseren. 

  • Je bent flexibel, verantwoordelijk, en hebt ervaring met het coördineren en bewaken van werkzaamheden, waarbij je altijd het overzicht behoudt en prioriteiten stelt. 

  • Je bent in ieder geval beschikbaar op dinsdag en donderdag. 

 

Wat bieden wij jou? 
Het betreft een parttime functie van 32 uur. De functie is gewaardeerd in schaal 7 (max €3.980,- bruto per maand.) bij een fulltime aanstelling van 36 uur. Aanvullend bieden we een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% bovenop je salaris waarmee je de arbeidsvoorwaarden aanpast aan jouw eigen omstandigheden. En verder bieden wij jou: 

  • veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief; 

  • elke dag vers fruit van lokale ondernemers; 

  • hybride werken/thuis werken en flexibele werktijden; 

  • een flexibele, moderne en inspirerende omgeving in het prachtige stadhuis in het centrum van Hengelo. 

Het team 
Je gaat als managementassistent aan de slag binnen team Services, domein Bedrijfvoering. Onder het team Services vallen het interne servicepunt, facilitair, het bestuurssecretariaat en het managementsecretariaat. Je werkt samen in een team van 8 managementassistentes. Binnen je eigen cluster werk je met z’n drieën voor het fysieke domein.   

 

Over ons 

Bij de gemeente Hengelo zetten we ons in voor alle Hengelose inwoners en bedrijven. Dit doen we vanuit onze vier leidende motieven: persoonlijk, duidelijk, betrouwbaar en respectvol. Deze zijn de basis voor onze dienstverlening en geven richting aan de manier waarop we met onze inwoners, maar ook met elkaar willen omgaan. Want: prettig contact zorgt voor meer waardering, begrip en een positieve ervaring met onze dienstverlening. 

 

Solliciteer nu en word onze nieuwe Managementassistent!  
Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met Natasja vander Vaet (Teammanager Services, 0628284250). Solliciteren kan tot en met 16 november. 

De gesprekken vinden plaats op vrijdag 21 november. 

of